Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
MILLEGA PUUTUME KOKKU VÄLISTURULE SISENEDES?
• Turupõhised ootused e-poele
• Erinevad makseharjumused ja viisid
• Rahvusvaheline tarne ja tagastused
• Ühel tootel tekib palju variatsioone
• Äri edukuse analüüsimine muutub komplektsemaks
• Eristumise tähtsus tõuseb ja mahud kasvavadKUIDAS NEID HALLATA?
• Minimaalne lahendus: mitmekeelsus e-poes nii menüüdes kui sisus
• Põhjalikum lahendus: Multi store kontseptsioon - mitu online müügikeskkonda, üks haldusliidesMAKSE JA TARNEVIISID
• Eestis pangalingid, Lätis digiraha ning sularaha, Soomes pangalingid• Eestis: Swedbank, SEB, Luminor, LH, Coop, Pocopay ja Liisi ID
• Lätis: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor, Maxima, Mint, Mobiamo
• Soomes: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S Pankki, Säästopankki
• Rahvusvaheliselt müües --> kaalu maksevärava (payment gateway) teenuse kasutamist
• Tarnemeetodite eelistused erinevad ka meie lähi turgude lõikes- Soomes ja Eestis prevaleerib pakiautomaat- Lätis postkontorisse tarne
• Tarnepartneri na eelista välja töötatud võrgustikuga ning mitme tarne kanaliga teenusepakkujat, kellel korralik integratsioonivõimekus-Mõned näited• Soome: nt Itella, Posti, DPD
• Eesti ja Läti: nt Omniva, Itella, DPDTOOTEVARIATSIOONID I
• Riigipõhiselt erinõuded ja ootused tooteinfole
• Lisaks e-poele soov tooteid turundada veel teisteski kanalites, kasutades õiget tooteinfot
• Rahvusvaheliste tagastuste haldamine on märksa kallim kui siseturulLahendus: liikuda keskse ja integreeritud tooteinfo halduse protsesside ning lahenduse peale.
TOOTEVARIATSIOONID II
• Peamised funktsioonid- Keskne tooteinfo haldamine- Tootemuudatused jõuavad automaatselt kõigisse kanalitesse- Võimalus tooteandmestiku sisestus anda tarnijate kätte- Töövood erinevate osapoolte koostööks
•Võidud- Conversion rate ja leitavus paraneb- Uute toodete turule toomine kiireneb- Muudatused kajastuvad koheselt kõigis kanalitesANALÜÜTIKAVÕIMEKUS
• Ühes riigis = üks raamatupidamine, üks Adwords üks Google Analytics, üks e pood, jne.
• Mitmes riigis müües on vaja andmeid konsolideerida ja samas võimalust minna detaili.
ERISTUMINE JA SUURENENUD MAHUD
• Alati on võimalik eristuda hinnaga või kas ikka on?
• Erilahendus kui üks variant eristumiseks- Valmislahendus toode standardne olukord ja kiire start- Erilahendus eristumise soov ja pikaajaline efekt
• Suurenenud mahtude puhul tuleb personaliga lagi ette appi tuleb automatiseerimine
Müümine mitmes riigis eeldab e-poe, kaubavaliku, tarne ja maksemeetodite mitmekesisuse võimekuse loomist.
- Maksevära
v- Laiahaardelise võrgustikuga tarnepartner
Rahvusvaheliselt online müügiks on tähtsad võimekad partnerid ja partnersuhted.
Tehniliselt: tsentraliseeri tootehaldusprotsesse, suurenda integratsioonide ja automatiseerimise osa enda äris.
NB! Vaata liikmele sektsioonist lisaks ka On24.fi Soome turu ja MakesYouLokal Läti turule sisenemise presentatsioone!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.