Kuidas saada uus e-pood 10 korda soodsamalt ja muuta see mitmekordselt tulusamaks?

November 24, 2022

Kati Posti
- Author  
Projektijuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Kati PostiKati Posti
Tõnu Väät
Kati Posti
Kati Posti
- Autor  
Projektijuht
Tegevjuht

E-poe disain ja arendus vanatmoodi on kõigile teadaolevalt üks ajamahukas ja kulukas ettevõtmine. Paraku võib tulla ka ette olukordi, kus lugu sellega piirdub ehk aeg ja raha kulus, aga e-poe tulusus ei parane vaatamata suurtele pingutustele.

See on midagi, mida iga e-poodnik peaks enda õudusunenäoks pidama. Kahekuuline projekt venib kaheksaks kuuks ja 20 000 eurost saab 35 000 eurot. Suurusjärk ei ole oluline, mõte jääb samaks!

Miks see nii on ja kuidas saaks paremini?

Siin võib olla palju põhjuseid ja kombinatsioone, aga väga tihti esinevad just allolevad põhjused:

  1. Teadmatus - ei teata, mida teha, kuidas ja millises järjekorras. Ei teata, et maailmas on olemas parimad praktikad, ja ei teata kuidas neid implementeerida. Ei teata, kuhu vaadata ja mis andmeid üldse usaldada.
  2. Rätsepa “mindset” - kõike peab tegema nullist ja rätsepatööna, sest nii see ju käibki? See on aga kulukas mõttelaad, mis on pähe kulunud paljudele.
  1. Muutused - projekti lastakse ja muudetakse jooksvalt, ja nii disainis kui ka arenduses võib üks väike muutuja mõjutada paljusid teisi ning lõpptulemus on kolossaalne.
  2. Suutlikkus - ilmselt võib paljudele tulla tuttav olukord, kus minnakse suure hurraaga tegema, aga tööde käigus selgub, et ei tule ikka nii hästi see välja. Samas aeg ja raha põleb tagataustal ning mitte vähe.
  3. Tunnitöö - paljud professionaalid müüvad enda aega tunnina ja küsivad väga soliidset tasu. Tasu mida paljud e-poed ei pruugi saada endale lubada, see aga omakorda pärsib kasvu ja konkurentsivõimet. 

Kuidas saaks e-poe 10 korda soodsamalt ja kiiremalt ning vältida neid ämbreid kuhu iga teine e-pood astub?

Esimeseks tuleb aru saada, et rätsepatöö ja agentuuride mindset ei muutu üleöö ja tuleks vaadata valmis toodete poole, mida annab lihtsa vaevaga ja kiirelt unikaalseks ja eristuvaks teha ning mis annaksid klientidele üle keskmisest tugevama ostukogemuse. 

Eesti E-kaubanduse Liidu näidis e-pood on tehtud kasutades WooCommerce’it ja Wunderfront Storefronti. Wunderfront e-poe kasvuplatvorm on asutatud, disainitud ja arendatud liidu partneri Bitfineri tiimi liikmete poolt. 

Wunderfront Storefront on vähemalt 10 korda soodsam kui tavapärane e-poe arendus, ning lisaks sellele annab e-poele:

  • Suurepärase kasutajakogemuse ja disaini (mobile-first) - mis jälgib üle 500 parima praktika ja “UX guideline”. Kogu tarkus on kõik juba sisse ehitatud ja töötab elegantselt nii mobiilis kui ka desktopis - see kõik põhineb uurimustöödel, milleks top UX instituudid on kulutanud üle 80 000 tuhande tunni!
  • Vabaduse - muuta kiirelt ja efektiivselt poe välimust, enda brändile sarnasemaks. Aga samas jälgides parimaid praktikaid, mis ei lase asju “väga valesti teha”
  • Modulaarsuse - kuna Stroefront kasutab Wordpressi ja WooCommercit põhjana ning on ehitatud modulaarselt, siis on sinna lihtne tarkust ja lisavõimalusi juurde lisada - nupuvajutustega, mitte kaks kuud arendades.
  • Kiiruse - Wundefronti Storefront desktopi kiirus on Google Page Speed Insight alusel keskmiselt 99/100-st. Näiteks võid ise uurida Wunderfronti demo poodi.

  • Taskukohase hinna - Wunderfront Storefronti abil saad enda uue e-poe püsti päevade või nädalatega. Hinnad, kus Wunderfront teeb sinu eest kõik ette-taha ära ning e-poe ilusaks, algavad 2000 eurost.
  • Jätkusuutlikkuse - Senikaua kuni on Wordpress ja WooCommerce, on ka Wunderfront Storefront lihtsasti arendatav, hallatav ning muudetav. Wunderfront jälgib platformi / koodi parimaid praktikaid ja iga arendaja kes suudab Wordpressil midagi arendada, saab ka Wunderfronti juurde arendustega kenasti hakkama. 

Suurepärane ostukogemus peaks olema inimõigus! 

Suurepärase, strateegilise ja atraktiivse ostukogemuse pakkumine tarbijatele ei peaks olema ainult suurte brändide pärusmaa. See peaks olema nagu hügieen, mis on kõigil kenasti korras. 

Wunderfront võitleb selle eest, et väikesed ja keskmised ettevõtted saaksid suurte brändidega sammu pidada ja enda osa klientidest välja teenida - ja seda 10 korda soodsamalt ja kiiremalt. 

Wunderfronti peamine eelis on tema fookus muuta e-äri strateegiliselt kasumlikumaks, mitte pelgalt ilusaks ja kiireks. Platform areneb iga päev ja iga e-pood kes seda kasutab, saab kogu tarkuse ning uued võimalused jooksvalt juurde - ja ei pea neid ise arendama! Kõik hinnas! 

Avasta uued viisid kuidas enda e-äri targemalt kasvatada:

Artikli kirjutas:

Lauri Post

Bitfineri asutaja, hinnatud UX/UI disainer
Wunderfront asutaja
E-kaubanduse liidu ametlik partner

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega