Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-poe disain ja arendus vanatmoodi on kõigile teadaolevalt üks ajamahukas ja kulukas ettevõtmine. Paraku võib tulla ka ette olukordi, kus lugu sellega piirdub ehk aeg ja raha kulus, aga e-poe tulusus ei parane vaatamata suurtele pingutustele.
See on midagi, mida iga e-poodnik peaks enda õudusunenäoks pidama. Kahekuuline projekt venib kaheksaks kuuks ja 20 000 eurost saab 35 000 eurot. Suurusjärk ei ole oluline, mõte jääb samaks!
Siin võib olla palju põhjuseid ja kombinatsioone, aga väga tihti esinevad just allolevad põhjused:
Esimeseks tuleb aru saada, et rätsepatöö ja agentuuride mindset ei muutu üleöö ja tuleks vaadata valmis toodete poole, mida annab lihtsa vaevaga ja kiirelt unikaalseks ja eristuvaks teha ning mis annaksid klientidele üle keskmisest tugevama ostukogemuse.
Eesti E-kaubanduse Liidu näidis e-pood on tehtud kasutades WooCommerce’it ja Wunderfront Storefronti. Wunderfront e-poe kasvuplatvorm on asutatud, disainitud ja arendatud liidu partneri Bitfineri tiimi liikmete poolt.
Suurepärase, strateegilise ja atraktiivse ostukogemuse pakkumine tarbijatele ei peaks olema ainult suurte brändide pärusmaa. See peaks olema nagu hügieen, mis on kõigil kenasti korras.
Wunderfront võitleb selle eest, et väikesed ja keskmised ettevõtted saaksid suurte brändidega sammu pidada ja enda osa klientidest välja teenida - ja seda 10 korda soodsamalt ja kiiremalt.
Wunderfronti peamine eelis on tema fookus muuta e-äri strateegiliselt kasumlikumaks, mitte pelgalt ilusaks ja kiireks. Platform areneb iga päev ja iga e-pood kes seda kasutab, saab kogu tarkuse ning uued võimalused jooksvalt juurde - ja ei pea neid ise arendama! Kõik hinnas!
—
Artikli kirjutas:
Bitfineri asutaja, hinnatud UX/UI disainer
Wunderfront asutaja
E-kaubanduse liidu ametlik partner
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.