E-kaubanduse seminar Tartus ► 09. mai

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät 
- Author  
Tegevujuht

Hea e-kaupleja, tule kevadisse Tartusse seminarile!

Oled oodatud seminarile, mis on suunatud e-äriga tegelevatele ettevõtetele. Kasulikud nipid kuidas oma ettevõtet oskuslikult ja tõhusalt turundada e-kanaleid kasutades. Nõuanded neile, kes soovivad oma e-äri laiendada väljapoole Eestit. Seminarilt saab huvitava e-kaubanduse statistika ülevaate ja tutvustatakse e-kaubandusele kehtivat regulatsiooni. Ettekandeid esitavad praktiliste kogemuste põhjal oma ala spetsialistid.

Aeg: 09.mai 2012 kell 9.30 – 16.30
Asukoht: TARTU, Hotell Dorpat konverentsikeskus, Krause saalAadress: Turu 2, TASKU

 

Seminari kava:

09.30 – 09.55 Registreerimine ja hommikukohv

09.55 – 10.00 Seminari avasõnad ja sissejuhatus

10.00 - 11.30 Eksport. Õiguslikud küsimused laienemisel välisriikidesse. Olulised lepingud e-kaubanduses.

Ettekannet esitab Triin Tuulik, Advokaadibüroo Glimstedt

11.30 – 11.40 VAHEAEG

11.40 – 12.15 E-kaubanduse areng Eestis viimasel kümnendil Kuidas on meie e-riigis arenenud e-kaubandus? Millised on e-kaubandusega tegelevad ettevõtted? Milline on Eesti e-kaubanduse olukord teiste riikidega võrreldes? Neile ja paljudele teistele küsimustele aitab vastata statistika. Lisaks tuleb juttu sellest, kust e-kaubanduse statistikat leida ja mida selle kasutamisel arvestada.

Ettekannet esitab Jaanika Tiigiste – Statistikaamet

12.15 – 12.45 E-kaubandusele esitatavad nõuded Tutvustatakse e-kaubandusele kehtivat regulatsiooni ja tuuakse näiteid Tarbijakaitseameti praktikast. Ettekanne annab praktilise ülevaate e-kaubandusega seotud peamistest probleemidest järelevalveasutuse seisukohast ning tarbijate kaebustest tuleneval

Ettekannet esitab Keit Hints - Turujärelevalve osakonna
Finants- ja sideteenuste talituse juhataja

12.45 – 13.45 LÕUNA

13.45 – 15.00 (Video)Turundamine sotsiaalmeedias: Facebook ja YouTube Ettevõtte koduleht sotsiaalmeedias - fännileht või peldikusein, sisu loomise viisid ja võimalused, video tootmine ja turundamine. Praktiline ülesanne: „Turunduskanal 10 minutiga“

Ettekannet esitab videoturunduse spetsialist Reigo Kimmel – VideoTurundus.ee

15.00 - 16.15 Google. SEO. Otsingumootorite optimeerimine Mis juhtub peale seda kui klient teeb e-poes kliki? Kas lahkub kiirelt lehelt või teeb ostu? Põhjalik teemakäsitlus annab selge ülevaate, kuidas käituvad Teie e-poes kliendid ning kuidas panna nad tegema seda, mida Teie soovite!

Ettekannet esitab Henrik Aavik – Veebipartner OÜ juht

16.15 - 16.30 Seminari lõpetamine.

 

LISAINFO ja REGISTREERIMINE:

  • Soodushind kuni 01. mai 99 eurot (alates 02.mai 130 eurot)
  • E-kaubanduse Liidu liikmetele soodushind 49 eurot kuni 01. mai (alates 02.mai 130 eurot)
  • Partneritele erihinnaga 69 EUR! (kuni 01.mai)
  • Registreerimine kuni 06.maini!

Seminari hind sisaldab:

  • osalemist
  • materjale
  • hommikukohvi
  • rikkalikku buffet lõunasööki

Registreeri seminarile mugavalt SIIN . Saada osalemissoov e-posti aadressile sirja.maekivi@e-kaubanduseliit.ee või helista 5567 8201 (Sirja Mäekivi).

NB! Seminaril osalejal on võimalus soodsamalt ööbida Dorpat hotellis ja mugavalt eelmisel päeval kohale tulla. Broneerimisel kasutage märksõna e-kaubandus.

Tuba kahele (twin) 66.75 EUR

Tuba ühele (single) 51.75 EUR

 

Kohtumiseni seminaril!

MTÜ Eesti E-kaubanduse Liit

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega