Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Hea e-kaupleja!Oled oodatud osalema seminaril
Kuidas e-poes otsingumootor ja analüütika enda kasuks tööle panna? 2
5. oktoobril kell 13.00-16.45 (orienteeruv lõpp)TALLINNAS Endla 23, Kreutzwald Hotel Tallinnas.
Seminari hind- Eesti e-kaubanduse Liidu liikmetele kuni 21.10 registreerumisel 24 eur-i,-mitteliikmetele 49 eur-i.
Alates 22.10 kehtib täishind-Liidu liikmetele 35 eur-i ja mitteliikmetele 75 eur-i. Hind sisaldab osalemist, kohvipausi ja materjale. Hinnad on koos km-ga.Ühest ettevõttest 2 ja enama osaleja registreerumisel lisandub täiendav allahindlus 20 %.
Registreerumiseks teata osalemissoovist e-posti aadressile [email protected]. (Vajalikud andmed on seminaril osaleja(te) nimi, maksja (firma) andmed, kontakttelefon ja e-post).
Tähelepanu: kiirustage registreerumisega, sest kohtade arv on piiratud! Seminari kava:
13.00 -14.15 Kuidas viia e-pood otsingumootorite abil klientidele lähemale?Esinevad Raido Tamar, SEO Partner OÜ juhataja ja Marek Metsalu, SEO Partner OÜ juhatuse liige*
Eesti e-poodide peamised SEO vead ja näited paremateks lahendusteks*
Linkide ehitamine (strateegiad ja näited) - kuidas toimib linkide ehitamine e-poodide jaoks ja milliseid mooduseid Eestis kasutada. Milline on väärtuslik link, mille nimel on mõistlik rohkem vaeva näha ja millised on nn keelatud meetodid.*
Dubleeritu sisu tekkimise põhjused - kuidas ja millistel tehnilistel põhjustel tekib dubleeritud sisu ehk e-poodide üks suuremaid probleeme otsingumootoritele optimeerimisel.*
Sisulehed ja õpetused - kuidas luua optimeeritud sisulehti ja milliseid faktoreid peaks põhjalikumalt jälgima. Kuhu oleks soovitatav positsioneerida kasutatavaid märksõnu ja kuidas teha valikut, mis märksõnade jaoks koostada sisulehti/õpetusi.*
SEO tulevik e-poodide jaoks - kuhu suunas areneb otsingumootorite algoritm ja mida see tähendab e-poodide jaoks. Milline osa on uuendustes sotsiaalmeedia faktoritel ja millised on võimalikud tulevikustrateegiad.
Ettekandes analüüsitakse e-kaubanduse Liidu liikmete e-poode ning lahendatakse case studiesid SEO Partner OÜ klientide näidetel. 14.15 -14.30 Kohvipaus 14.30-16.00 Kuidas Google Analytics aitab mõõta e-poe otsingumootorite efektiivsust?
Esineb Henrik Aavik, Veebipartner OÜ juht ja Eesti e-kaubanduse Liidu juhatuse aseesimees.*
Mida on oluline e-poodidel mõõta ja jälgida?
Kuidas Google Analyticsi abil e-poe kitsaskohti diagnoosida?
Google Analyticsi tööriistad; muutujad, evendid, custom repordid jt.Ettekanne keskendub Google Analyticsi kasutamisele veebipoe klientide tegevuste analüüsimisel.
16.00-16.45 Töötuba huvilistele. Küsimustele vastavad Henrik Aavik ja Raido Tamar.NB!
Parkimisvõimalused kohtade olemasolul hotelli taga parklas või hotelli kõrval kesklinna tasulisel parkimisalal. Võimalus tulla ka ühistranspordiga.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.