Koolitused

UUS! Seminar "Kuidas e-poes otsingumootor ja veebianalüütika enda kasuks tööle panna?"

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Hea e-kaupleja!Oled oodatud osalema seminaril

Kuidas e-poes otsingumootor ja analüütika enda kasuks tööle panna? 2

5. oktoobril  kell 13.00-16.45 (orienteeruv lõpp)TALLINNAS Endla 23, Kreutzwald Hotel Tallinnas.

Seminari hind- Eesti e-kaubanduse Liidu liikmetele kuni 21.10 registreerumisel  24 eur-i,-mitteliikmetele 49 eur-i.

Alates 22.10 kehtib täishind-Liidu liikmetele 35 eur-i ja mitteliikmetele 75 eur-i. Hind sisaldab osalemist, kohvipausi ja materjale. Hinnad on koos km-ga.Ühest ettevõttest 2 ja enama osaleja registreerumisel lisandub täiendav allahindlus 20 %.

Registreerumiseks teata osalemissoovist e-posti aadressile info@e-kaubanduseliit.ee. (Vajalikud andmed on seminaril osaleja(te) nimi, maksja (firma) andmed, kontakttelefon ja e-post).

Tähelepanu: kiirustage registreerumisega, sest kohtade arv on piiratud! Seminari kava:

13.00 -14.15 Kuidas viia e-pood otsingumootorite abil klientidele lähemale?Esinevad Raido Tamar, SEO Partner OÜ juhataja ja Marek Metsalu, SEO Partner OÜ juhatuse liige*

Eesti e-poodide peamised SEO vead ja näited paremateks lahendusteks*

Linkide ehitamine (strateegiad ja näited) - kuidas toimib linkide ehitamine e-poodide jaoks ja milliseid mooduseid Eestis kasutada. Milline on väärtuslik link, mille nimel on mõistlik rohkem vaeva näha ja millised on nn keelatud meetodid.*

Dubleeritu sisu tekkimise põhjused - kuidas ja millistel tehnilistel põhjustel tekib dubleeritud sisu ehk e-poodide üks suuremaid probleeme otsingumootoritele optimeerimisel.*

Sisulehed ja õpetused - kuidas luua optimeeritud sisulehti ja milliseid faktoreid peaks põhjalikumalt jälgima. Kuhu oleks soovitatav positsioneerida kasutatavaid märksõnu ja kuidas teha valikut, mis märksõnade jaoks koostada sisulehti/õpetusi.*

SEO tulevik e-poodide jaoks - kuhu suunas areneb otsingumootorite algoritm ja mida see tähendab e-poodide jaoks. Milline osa on uuendustes sotsiaalmeedia faktoritel ja millised on võimalikud tulevikustrateegiad.

Ettekandes analüüsitakse e-kaubanduse Liidu liikmete e-poode ning lahendatakse case studiesid SEO Partner OÜ klientide näidetel. 14.15 -14.30 Kohvipaus 14.30-16.00 Kuidas Google Analytics aitab mõõta e-poe otsingumootorite efektiivsust?

Esineb Henrik Aavik, Veebipartner OÜ juht ja Eesti e-kaubanduse Liidu juhatuse aseesimees.*

Mida on oluline e-poodidel mõõta ja jälgida?

Kuidas Google Analyticsi abil e-poe kitsaskohti diagnoosida?

Google Analyticsi tööriistad; muutujad, evendid, custom repordid jt.Ettekanne keskendub Google Analyticsi kasutamisele veebipoe klientide tegevuste analüüsimisel.

16.00-16.45 Töötuba huvilistele. Küsimustele vastavad Henrik Aavik ja Raido Tamar.NB!

Parkimisvõimalused kohtade olemasolul hotelli taga parklas või hotelli kõrval kesklinna tasulisel parkimisalal. Võimalus tulla ka ühistranspordiga.

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega