8.11 E-smaspäeval müüdi 5 miljoni väärtuses ning 95% osalejatest jäid rahule

Tõnu Väät
- Author  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 450 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu VäätTõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht
Tegevjuht

E-smaspäeval osales rekordarv e-poode, milleks oli lõplikult 283 osalejat (230 viimati). E-kaubanduse Liit investeeris kampaania nähtavusse 25 000 eurot, lisaks panustasid enamus osalejaid ka oma vahendite ja kanalite kaudu. Ka keskmised soodustused on suurenenud ajas, parimatel 20-30% kogu kaup. Siiski oli palju ka 7-10% soodustusi. Unikaalsed lehekülastajad hüppasid kevadise E-smaspäeva 38 600 lehekülastaja pealt 71 400 unikaalse lehekülastaja peale. 2020.a. novembrikuus oli 68 000 unikaalset külastajat. Uuendusena sai lehel panna pakkumisele südame ning jagada sotsiaalmeediasse.

283st osalejast 66 andsid meile tagasisidet. 95,2% osalenutest jäi tulemustega rahule. Nendest 25,4% ütles, et tulemus ületas ootusi. Vaid 4,8% ei jäänud tulemustega rahule. Viimane E-smaspäev tõstis müüke keskmiselt 3x. Võrreldes 10.05.2021 E-smaspäevaga tõusis müük keskmiselt 130% ja võrreldes 09.11.2020 tõusis keskmiselt 98%. Tootekategooriate osas on keeruline midagi välja tuua, kuna osteti kõike! Väga edukalt jõulukinke ning parimate pakkujate pakkumisi. Näiteks DenimDream, kes pakkus kogu kaubalt -30% tegi E-smaspäeval ilmselt ühe parima tulemuse (4200 tellimust, keskmise tellimuse maksumusega 102 eurot, mis tähendab ca 400 000 müüki mis ületab septembri ja oktoobrikuu müüke kokku!). DenimDream sai 20,2% liiklusest otse enda e-poodi, hästi toimis kampaanialeht. 65 tagasiside andja kogumüük oli 923 455 €, kokku tegid 283 osalejat sel E-smaspäeval müüki vähemalt 4,5-5 miljoni euro väärtuses.

DPD pakkide maht kasvas E-smaspäeval nädal varasema tavalise esmaspäevaga võrreldes 50% ning ületati isegi eelmise aasta jõulude absoluutset rekordit. Möödunud aasta E-smaspäeva perioodiga võrreldes oli DPD kasv ligi 70%. Maksekeskuse, kes vahendab ca 50% kogu Eesti e-poodide maksetest, käive kasvas E-smaspäeval samas suurusjärgus pakkide mahu kasvuga ehk +49% võrreldes 2020 novembri E-smaspäevaga. Ca 3x maht võrreldes "tavalise päevaga” praegusel hooajal, mis kinnitab ka osalejate tagasisidet.

Järgmine E-smaspäev toimub juba 9. mail 2022.a. Registreerimise avame 1. aprillil kell 09.00.

 

Lisainfo:

Tõnu Väät

Eesti E-kaubanduse Liit

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega