Kuidas ja miks valida erinevate voucheri teenuste pakkujate vahel

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät 
- Author  
Tegevujuht

Oluline on valida oma toodete pakkumiseks keskkond, kes ka klientide eest seisab ning eelnevalt ettevõtete tausta kontrollib. Usaldus loeb ja see, kus oma tooteid pakkuda on e-kaubanduses eriti oluline.Alljärgnevalt vastab küsimustele Cherry Media turundusjuht Martin Kõiva. Cherry on hetkel ka ainuke voucheri pakkuja, kes omab kvaliteedimärki "Turvaline Ostukoht".Mida peaks eelkõige silmas pidama kui valida erinevate voucheri teenuste pakkujate vahel?Kui hakata valima sotsiaalset ostukeskkonda, siis tuleks seada eesmärgiks kampaania kvaliteet ja seda saab kõige paremini hinnata mõistagi varasemate tulemuste põhal. Endalt tuleks küsida, milline keskkond annab parima efekti reklaami tõhususe, ostude arvu ja teenuse osas kaupmehele ning lõpptarbijale kvaliteetse klienditeeninduse näol?Kuigi pisem keskkond võib tulla vastu vahendustasu osas, siis tõenäoliselt jääb voucherite müügist teenitav rahline absoluutnumber ikkagi väiksemaks ja ka kampaania mõju nõrgemaks, kuna potentsiaalseid ostjaid on vähem ning reklaami- ja kasutajatevõrgustik oluliselt väiksem.Kindlasti peab hindama ka seda, kas sind teenindav inimene jätab professionaalse mulje. Lõppude lõpuks on seda laadi keskkonnad tööriistad, mida ebapädevalt käsitsedes võib tekida kahju, mitte kasu. See võib tähendada valet hinnastamist, valet tootevalikut või laiemas mõttes tarbijakäitumise ebarealistlikku prognoosimist. Sooduspakkumiste keskkonna töötaja ülesanne on sind kampaania väljatöötamisel nõustada – kuni selleni välja, et öeldakse, et kampaania tegemine pole hea mõte. Siin räägivad enda eest ka konkreetse keskkonna varasemate kampaaniate tulemused.Mis eelised on valides Cherry teenuse, võrreldes teistega?Cherry on Eesti turuliider ning suurima kasutajaskonnaga keskkond Eestis, mis koos tugeva reklaamivõrgustikuga tagab ka head kampaaniatulemused.Ühena vähestest on Cherryl olemas ka klienditoetelefon ning iga pakkumise juures foorum, et ostjate muresid ja küsimusi operatiivselt lahendada. Samuti erinevalt paljudest konkurentidest, tegeleme süstemaatiliselt turunduse ning keskkonna tehnilise arendusega, mis on taganud pideva kasvu ja populaarsuse nii kaupmeeste kui ostjate seas.Tänaseks on Cherry Media lisaks Baltikumi turuliidriks olemisele ka osa Kesk- ja Ida-Euroopa ühest suuremast sotsiaalsete ostukeskkondade grupist, mis tähendab, et vajadusel on Cherry aknaks kuue riigi ja 40 miljoni tarbijaga turule.Millega peaks e-pood arvestama kui oma pakkumist soovib vahendada? Mis on põhilised asjad millega ei osata arvestada?Mõtle läbi tarneprotsess- kust saab klient kauba, kas SmartPOSTiga, tavapostiga või muul viisil?Kindlasti pole lubatav hinna kunstlikult suuremana näitamine, märkides kampaanias tavahinnaks X ja soodushinnaks Y, kuigi reaalsuses ongi toote hind Y. See pole mitte ainult ebaeetiline, vaid ka ebaseaduslik. Sellise kampaania tulemuseks on lisaks olematule müügiedule ka mainekahju ning potentsiaaselt trahv tarbija petmise eest. Tarbija on nupukas ning kui mõni keskkond peaks aktsepteerima sellist tegevust, siis kasutajad (ja ka Tarbijakaitseamet) nuputavad selle kiiresti välja ja jätavad ostu sooritamata.Müügi- ja reklaamiedu seisukohalt mängib olulist rolli atraktiivne ja näitlik pildimaterjal. Kuna kampaaniad toimuvad piiratud aja jooksul, siis on oluline pakkuda postiivset emotsiooni tekitavat pildimaterjali, mis toetaks hästikirjutatud reklaamteksti.Soovitame kampaaniate sagedusega mitte üle piiri minna – tarbija silmis pole atraktiivne kaupmees, kes kampaaniaid pidevalt korraldab. Cherrys hoiame põhimõtet, et kahe kampaania vahele peab jääma vähemalt mitu nädalat, sõltuvalt teenusest/tootest, brändist jms. Lisaks muule kukub pidevalt kampaaniaid tehes ka müügipotentsiaal vaat et nullini. Pisike keskkond, kellel on probleeme oma kalendri täitmisega, võib sellele kergesti läbi sõrmede vaadata.

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega