Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Määratlemata

E-Maxima: kliendid eelistavad üha enam tellitud kaubale ise järele minna

October 21, 2021

Kati Posti
- Author  
Projektijuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Kati PostiKati Posti
Tõnu Väät
Kati Posti
Kati Posti
- Autor  
Projektijuht
Tegevjuht

Toidukaupade internetipoe e-Maxima regulaarsete kasutajate arv kasvas mullu 1,5 korda ja ulatus kokku enam kui 24 000 perekonnani. Möödunud aasta üheks peamiseks trendiks oli klientide soov komplekteeritud tellimusele kauplusesse ise järele minna ning selliste tellimuste arv kasvas kaks korda.

E-Maxima teine tegutsemisaasta kinnitas, et Eesti elanikud on igapäevaste toidu- ja esmatarbekaupade internetist tellimise igati omaks võtnud. “Kui enamus kliente tellib e-Maximast kaupa reeglina korra nädalas, siis kõige aktiivsem klient esitas 150 tellimust ehk ühe tellimuse keskmiselt iga 2 päeva tagant. Kõige suurema tellimusega tarnisime kliendile kaupu kogusummas ligi 3000 eurot,” kirjeldas e-Maxima juht Mihhail Solovjov.

Kahe aasta eest Eesti esimese toidukaupade internetipoena avatud e-Maxima pööras 2016. aastal eritähelepanu sellele, et tagada kõikidele enne lõunat tellimuse vormistanud klientidele kauba tarne samal päeval.

“Lisaks ilmestas eelmist aastat klientide huvi kullerteenuse asemel ise komplekteeritud tellimusele kauplusesse järele minna,” lausus Mihhail Solovjov.
“Klientide tagasisidest nähtub, et üha enam hinnatakse võimalust mugavalt tellimus vormistada ja siis endale sobival ajal sellele järele minna.”


Ka alanud aastal keskendub e-Maxima arendustöödes klientide kasutusmugavuse kasvatamisele. “Näiteks saab meie internetipoes tasuda mugavalt Pocopay rakendusega. Lähiajal pakume klientidele ka võimalust maksta tellitud kaupade eest kullerile pangakaardiga,” lausus e-Maxima juht. “Samavõrra oluliseks jääb kvaliteedi tagamine nii kaubavaliku ja sortimendi osas kui ka nende kohaletoimetamisel.”

Maxima jaekett käivitas e-Maxima 2015. aasta veebruaris. Täna on kodulehe www.e-maxima.ee vahendusel võimalik soetada üle 16 000 erinevat toidu- ja esmatarbekaupa, mille kojuvedu teostatakse Harjumaal igapäevaselt kella 8.00 kuni 22.00. E-Maxima on esimene jaeketi internetipood, millele E-kaubanduse Liit omistas kvaliteedimärgi “Turvaline ostukoht”.

Fotod: E-Maxima koduleht ja komplekteeritud tellimus (allikas – Maxima Eesti)

Lisainfo: Maxima Eesti avalike suhete juht: Katja Ljubobratets – tel. 555 66 740, e-postkatja.ljubobratets@maxima.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega