E-smaspäev purustas rekordid

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät 
- Author  
Tegevujuht

Maikuu E-smaspäeval osales Eestis pea 150 e-poodi ning lisaks Lätis 13. Panustasime ja püüdsime nähtavust suurendada- Delfi kanalites näidati E-smaspäeva bännereid üle 300 000 unikaalse brauserini ning lisaks reklaamisime Sky Raadios, Star FMis, Kukus, Postimees onlines, Ringvaates, Facebookis, Instagramis jm. Lisaks toetasid ka osalejad otse kampaaniatega. E-smaspäeva lehel veetis keskmine külastaja üle 6 minuti, mis on 3x rohkem, kui aasta varem.Osalejate tagasisidest nähtub, et 77% osalenutest jäi müügitulemustega rahule või isegi ületas ootusi. 94% soovib kindlasti ka järgmisel korral osaleda ning 91% on vastanud, et müügitulemused olid paremad, kui varem. Keskmiselt ületati isegi 89% eelmise aasta müügitulemusi, mida küll mõjutavad suuremad müügid, mis olid isegi üle 100 000 euro päeva peale. Meie hinnangul tehti sel päeval üle 2 miljoni eurone müügikäve tänu E-smaspäeva aktsioonile ning üle 32 000 tellimuse. Selgelt joonistub välja, et E-smaspäev on oodatud, jõudnud tarbijate teadvusesse ning elab juba brändil ja kuvandil- pool müüki sõltub osalejate pakkumisest ning lisaks omapoolsest turundamisest ka oma kanalites ning mujal.Ka suuremate pakiautomaatide operaatorite ning makselahenduste pakkujate info põhjal oli selle päeva tehingute ja ostuaktiivsuse näit 2,5-3x suurem, kui keskmisel tavalisel esmaspäeval.Aitäh kõigile osavõtnutele ning kohtumiseni 11. novembril. Anname ühtlasi teada, et novembri E-smaspäevale registreerimine tehakse lahti septembrikuus. Anname sellest eelnevalt ja aegsasti kõikidele E-kaubanduse Liidu liikmetele, kui ka viimati osalenutele, teada.Lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega