Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kolmapäeval 28.augustil 2013 toimus Eesti e-kaubanduse Liidu ja Eesti Kaupmeeste Liidu juhatuse liikmete kohtumine, kus tõdeti, et suures osas igapäevastest tegevustest tegeldakse sarnaste probleemide ja kitsaskohtade lahendamisega.
Olemaks ühiskonnas nähtavamad ja suhtlemisel riiklike institutsioonidega mõjusamate tulemuste saavutamiseks ning klientidele paremate tingimuste loomiseks otsustati edaspidi teha tihedamat koostööd ja korraldada enam ühiseid ettevõtmisi.
Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Marika Merilai sõnul on liitudevaheline koostöö igati vajalik, sest kaasaja jaekaubandus on muutumas üha mitmekesisemaks ning järjest enam kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid müügikanaleid: kauplus, internet, telefon, televisoon, otsemüük, kataloog jne. Sellist kõiki olemasolevate ostukanalite kasutamist tarbijate teenindamisel nimetatakse omni-channel kaubanduseks, mis toob kaasa uudsed lahendused tarneahela juhtimises, strateegias ja tarkvaralahendustes.
Kaubamaja AS tegevdirektor ja Eesti Kaupmeeste Liidu juhatuse liige Erkki Laugus ütles, et kohtumise kokkukutsumise eesmärgiks oli põhjus, et e-kaubandus on läbi põimunud nn tavakaubandusega ja vastupidi ning me (e-kaubanduse Liit ja Kaupmeeste Liit) pole enam konkurendid vaid koostööpartnerid- sellises situatsioonis on oluline liitude lähenemine.
Liitude juhatuse liikmete kohtumine toimus sõbralikus, konstruktiivses õhkkonnas, lähiaja tegevustena pandi paika mitmed konkreetsed plaanid. Eelkõige nähakse kokkupuute punkte info ja teadmiste vahetuses, ühiste koolituste ja ürituste korraldamises ning liikmete kogemuste vahetamises.
Loodame omalt poolt kasu mõlema liidu liikmetele!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.