Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Tekstsõnumid on vahetu turunduskanal, mille abil saate oma teate soovitud sihtrühmani toimetada loetud minutite jooksul ja võite olla kindel, et see loetakse läbi! Sõnumid aitavad teil kliendisuhet tugevdada ja suurendavad ka teie müüki.Mida saata sõnumiga?
E-poe klient sooritab ostu iseseisvalt, seepärast on tekstsõnumid ideaalne viis hoidmaks oma klientidega ühendust alates toote ostmise hetkest kuni toote kättesaamiseni. Automaatsed ostu kinnitused ja info kauba saabumise kohta on mugavused, mida kliendid kõrgelt hindavad! Elutempo on kiire ja kõigil on palju tegemist, tehke teekond ostust kaubani oma kliendi jaoks võimalikult sujuvaks ja muretuks. See on teie eelis konkurentide ees.
Personaalsus on võtmesõna igas kliendisuhtes. Tasub saata kliendi nimega pakkumisi, sisuga, mis võib olla just temale huvipakkuv. Tema eelnevate ostude põhjal saab talle saata, kas sama või sarnase toote pakkumisi. Näiteks on ta ostnud vihmakeebi, siis võib talle pakkuda sinna juurde kummikuid. Tekitage temas tunne, et see pakkumine on loodud just talle. Laske tal tunda end erilisena. Uskuge, see meedib kõigile!
Muidugi võib alati saata pühadetervitusi ent sünnipäev on eriti oluline sündmus ja sel puhul tasub kliendile saata isikliku õnnesoovi. Sellega tasub pisut vaeva näha. Personaalne nimeline õnnitlus ning üks vaimustavalt hea pakkumine selle juurde on see, mis sulatab südame ja mis peamine - jääb pikaks ajaks meelde! Sünnipäevapakkumise ajaline kehtivus võiks olla võimalikult pikk nt nädal, kaks isegi kuni kuu.
Püsikliendid on tõeline kullavara, hoidke neid! Kui hooajalised allahindlused on algamas, võiksite oma püsikliendile sellest varem märku anda, et jällegi panna teda eelistatuna tundma. Samuti võib aeg-ajalt saata püsikliendile allahindluse koodi tänuks selle eest, et ta niivõrd hea klient on olnud.
Käimasolevate erinevate kampaaniate puhul töötab sõnum suurepärase hooandjana. Kliendid vajavad teinekord seda müksu õiges suunas, meeldetuletust, et neil on võimalus veel osa saada teie heast pakkumisest.
Pidage meeles, et hästi informeeritud klient on õnnelik klient! Kui klient on teie teenustega rahul, teevad nad suurema tõenäosusega uue ostu. Seega andke kliendile teada kui tema tellitud kaup ei jõua õigeaegselt kohale, kui teie e-poe teenus on häiritud, kui teie ettevõtte olulised andmed on muutunud, kui ostuprotsessis on midagi valesti läinud vms.
Veebikeskkondade turvalisus on äärmiselt oluline peale GDPR-i jõustumist. Seetõttu on kasutusele võetud 2FA – kaheastmeline autentimine annab võimaluse tuvastada klienti kontoga sisselogimse juures. Nimelt saadetakse peale kasutajanime ja salasõna sisestamist kasutaja telefonile kood SMS sõnumina, mis tuleb samuti logimisekraanile sisestada. Kaitstes oma kliente kaitsete ka iseennast.Meryl VillemsaarDirect Messenger OÜ
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.