Statistika ja e-uuringud

Pakiautomaatide pakkide maht veebruaris 2022

March 14, 2022

Tõnu Väät
- Author  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu VäätTõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht
Tegevjuht

Vaatamata ärevatele aegadele ning eelmise kahe aasta tohutule e-kaubanduse mahu kasvule nägime ka veebruaris 20,2% kasvu. Eraisikud tellisid veebruarikuus Eestis pakiautomaatidesse 942 718 pakki, mida on pea 160 000 pakki ehk 20,2% rohkem, kui aasta varem. 108% kasvu eelmise aasta veebruari mahuga on teinud DPD, Smartpost 14% ning Omniva -1,4% langust. Tõsi, tuleb märkida, et Omniva Eesti sisene maht on kahekohalise numbriga kasvus ning langus tuleb Aasiast, kus toimus muutus 1. juuli 2021.a. käibemaksu deklareerimisega kolmandatest riikidest. Mõnevõrra võib oletada, et tõese Omniva võrdlusmomendi Aasia mahtudelt saame alates juulikuust, võrreldes siis eelmisel aastal toimunud nihkega. Vaatamata Omniva langusele hoiab Omniva kindlalt oma turuosa, mis on 43,3% kogu Eesti pakiautomaatide pakkide mahust. Järgneb Itella/Smartpost 30% ning 26,5% ja suure kasvuga (eelmise kuuga võrreldes +3%, eelmise aastaga +108%) DPD. DPD kasvu taga on suuresti pakiautomaatide võrgustiku kasvatamine. Lähikuudel on stabiliseerumas kõigi kolme ettevõtte automaatide arv, jäädes vahedega mõnikümmend automaati erinevusega üle Eesti kolme ettevõtte vahel.

 

Pakiautomaatide mahtude monitooringut teostab Eesti E-kaubanduse Liit. Lisainfo tonu@e-kaubanduseliit.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega