Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Uudised

SmartPOSTi uus teenus võimaldab e-kaupmeestele sama päeva tarnet

October 21, 2021

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Esimese ettevõttena Eestis võimaldab Itella SmartPOST Eesti e-kaupmeestele sama päeva tarnet. Teisipäevast reedeni jõuavad SmartEXPRESS teenust kasutades pakid sihtkohta samal päeval. Teenus katab Tallinna, Harjumaa, Tartu, Pärnu, Narva, Viljandi, Jõhvi ja Kohtla-Järve, kokku 59 pakiautomaati üle Eesti.

Samal päeval pakkide sihtkohta toimetamise eelduseks on, et EXPRESS pakid jõuavad SmartPOSTi pakkide sorteerimisterminali hiljemalt kell 13.00. Pühadel ja esmaspäeviti samal päeval kättetoimetamist ei teostata.

“Pakkide kättetoimetamise kiirus on Eesti e-kaupmeestele üks olulisemaid konkurentsieeliseid globaalsete e-kaupmeeste ees. Oleme jõudnud tänaseks nii kaugele, et SmartPOST saab lubada kvaliteetset sama päeva tarnet suuremates linnades ja Harjumaal,” rääkis Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa. Harjumaa piires pakub SmartPOST e-kaupmeestele selle tarvis ka eraldi pakkide pealekorje võimalust.

Uue teenuse väljatöötamisele aitas kaasa septembri lõpus käivitatud uus kaasaegne pakkide sorteerimisliin. Kui varasemalt toimus pakkide sorteerimine Itella SmartPOSTi pakiterminalis käsitsi, siis uus sorteerimisliin võimaldab pakke sorteerida automaatselt ning kuni kaheksa korda kiiremini.

“Hollandist soetatud sorteerimisliin sorteerib maksimaalselt 4000 pakki tunnis. Tänu sellele väheneb ka pakkide seisuaeg terminalis ning pakid jõuavad kiiremini adressaadini,” selgitas Eelmaa.

Eelmaa sõnul on klientidel SmartEXPRESS teenusega liitunud veebipoodidest võimalik päeva esimeses pooles tellitud kaup veel samal päeval lähimast SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saada.

“Kuna Itella SmartPOSTi sinised pakiautomaadid asuvad kõik kaubanduskeskuste sisepindadel, ei pea kliendid muretsema ka võimalike ilmastikumõjude pärast paki sisule.”

Kui viimastel aastatel on SmartPOSTi pakimahud kasvanud aastas keskmiselt 30-50%, siis uus teenus annab võimaluse pakkuda e-kaupmeestele veelgi paremat ja kvaliteetset teenust, mis aitab jätkuvalt pakimahte kasvatada.

“Itella SmartPOST oli, on ja jääb kõige kvaliteetsemaks ja usaldusväärsemaks partneriks Eesti e-kaupmeestele, aga ka kõikidele meie lojaalsetele lõpptarbijatest klientidele,” kinnitas Eelmaa.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Lisainfo saamiseks võta SmartPOSTiga ühendust telefonil 43 54 540 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega