Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit otsib kolmandat aastat järjest silmapaistvaimat tegu Eesti e-kaubanduses, mille eesmärk on tunnustada tublisid tegijaid ja valdkonna arendajaid. Täna selgusid rahvahääletuse ja žürii otsuse tulemusel 5 finalisti, kes 27. aprillil võistlustulle astuvad.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Signe Kõivu sõnul on Eesti tuntud silmapaisva e-riigina ning rõõm on näha, et erasektor ei jää leidlikkuselt ning kasutajamugavuselt sugugi alla.
„Konkursile laekus nutikaid lahendusi nii mikroettevõtetelt kui tuntud kaubamärkidelt. Rahvahääletuse ja professionaalse žürii tulemuste võrdne osakaal lennutas finaali viie tubli tegija asemel seekord 6 kandidaati. Täname liidu poolt kõiki kandideerijaid ja aktiivseid hääletajaid. Finalistidele hoiame pöialt ja soovime edu – võidab parim!“
Rahvahääletusel panustas parima e-teo valimisse 998 vastajat (50% tulemusest), millele liideti žüriiliikmete hääled (50% tulemusest).
Kuus finalisti tähestikulises järjekorras on:
Barking on uus äpp, mida kasutades on autojuhtidel võimalus parkida ligi tuhandele uuele eksklusiivsele parkimiskohale Tallinna südames. Näiteks asutuste- ja ettevõtete ning korteriühistute parklad. Parkimine Barking mobiilirakendusega on alati soodsam, kui tänaval.
Odavaim - Barking teenus on odavam konkurentidest. Parkimine Tallinnas alates 0.19€ / 30min. Broneeri - Olemaks kindel, et kohalejõudes on Sinul parkimiskoht olemas.
Turvaline - Parkimine peamiselt tõkkepuuga aladel või garaažides.
Üle 4000 koha - Hotellid, teatrid, koolid, avatud alad, suletud alad, parkimismajad.
Boost Yourself - alustasime 2015. a juulis ja esimesel täisaastal oli e-poe käive 120 000€. Meie tooted on erinevad supertoitude segud, milles on kasutatud nii kodumaiseid, kui üle maailma tuntud tervisetoite.
Ainsad turunduskanalid on Facebook ja Instagram. Facebookis kasutasime selliseid lahendusi nagu: automatiseeritud turundus, igikestev kampaania, järelturundamine, müügitunnel. Instagramis tegime koostööd üle maailma ca 40 inimesega. Ekspordi osakaal oli perioodil ca 5% ja seda otse lõpptarbijale üle maailma. Müüsime oma Saaremaa e-poest Kanadasse, Singapuri, Austraaliasse, Saksamaale ning paljudesse teistesse maailma riikidesse.
DPD Eesti AS – Kliendiportaal minupakk.ee - kullerteenus mugavamaks! Kellele ei meeldiks, kui pakk tuuakse koju või kontorisse kätte ning sellele ei pea ise kuskile järele minema? Aga kellele meeldib kullerit oodata teadmata, millal ta tuleb ja kas tuleku aeg ja koht on ikka sobiv? Lahendus:
Tulemused:
Keskkonda arendatakse ja täiendatakse järjepidevalt ning ka sel aastal on oodata olulisi uuendusi.
e-Selver on suurima valikuga kvaliteetne, mugav, kasutajasõbralik ja turvaline interneti-toidupood just seal, kus klient seda soovib ja millal soovib. Tellimuse saab kulleriga Tallinn-Harju piirkonnas otse koju või kontorisse tellida.
Eelkomplekteeritud kaubale võib ka Järve, Pirita, Tondi, Arsenali või Maardu Selverisse ise järele minna. e-Selver on arendatud nii era- kui äriklientidele ja kasutatav kahes keeles (EST, RUS). Lisaks aja kokkuhoiule on e-Selveri kullerteenus suureks abiks piiratud liikumisvõimega (eakad, väikeste lastega kodused vanemad, haiged jt) klientidele ja mahukamate igapäeva- ja toidukaupade ostude tegijatele.
Tänu e-Selverile on paljud kliendid saanud esimese e-poe kogemuse, samuti on see tõstnud tarbijate teadlikkust ja usaldust e-kaubanduse vastu üldisemalt.
Kaubamaja ei soovinud e-kaubanduse kiirrongist maha jääda ja avas 2016. a märtsis oma e-poe. Kaubamaja on kampaania e-poodidega turul olnud alates 2013. a, aeg oli saadud kogemus päris e-poeks vormida. Kaubamaja viis tipptasemel teeninduse, maailmabrändidest koosneva tooteportfelli ja uued trendid e-kasutajateni.
Lisaks uuendati põhjalikult logistilisi protsesse, mis lubavad kliendi tellimuse komplekteerida kahest erinevast kesklaost, Tallinna müügimaja ladudest ja müügisaalidest. Kaubamaja e-poe esimese aasta (10 kuud) tulemused:
Kaubamaja e-kaubanduse moto on, et e-pood ei saa iialgi valmis! See on pidev areng, innovaatiliste lahenduste otsimine, online+offline kanalite sidumine ehk omnikanali strateegia juurutamine.
Loom24 on Eesti esimene terviklik loomaportaal.
2016. aastal avatud loomaportaali välja töötamise ajendiks oli luua kõikidele loomadele ja nende sõpradele suunatud mugav keskkond, kuhu kuulutuse sisestamine võtab hinnanguliselt aega 30 sekundit.
Kuulutust lisades on kasutajal võimalus haakida juurde loomaga seotud spetsifikatsioonid ning teostatud protseduurid. Lisaks eraisikute kuulutustele on Loom24 koostööpartneriteks Varjupaikade MTÜ, Eesti Loomakaitse Selts ja kennelid, kelle loomad otsivad päris oma kodu. Esimese tegevusaasta lõpuks oleme uhked, et võõrustame igapäevaselt portaalis orienteeruvalt 1000 unikaalset külastajat.
Tegutsemise jooksul on portaali külastanud ligi 200 000 unikaalset külastajat, kes on vaadanud Loom24 portaalis üle 2 miljoni lehe. Aastaga on portaali lisatud üle 4000 kuulutuse, kelle hulgast pooled loomad on leidnud armastava kodu.
Žürii tunnustas TableTennis11.com ja Klarvinduer.dk e-poode, kes finaali kahjuks ei pääsenud, kuid on märkimisväärselt tublid e-kaubanduse arendajad piiriüleselt.
Žürii koosnes kaheksast valdkonna spetsialistist:
Markus Toompere, Apotheka Netiapteek (“E-tegu 2015” võitja)
Maarit Eerme, Kaubandus.ee
Signe Kõiv, Eesti E-kaubanduse Liit
Meelike Paalberg, Itella Estonia OÜ
Swen Uusjärv, AS Medical Pharmacy Group
Kristel Huvila, Tarbijakaitseamet
Urmo Parm, Andmekaitse Inspektsioon
Christman Roos, Majandus- ja Komminukatsiooniministeerium
“E-tegu 2016” võitja selgitatakse E-kaubaduse Liidu korraldataval “E-kaubanduse aastakonverents 2017” pidulikul galaõhtusöögil, kus määravaks saab publiku otsus.
“E-tegu 2015” auhinna võitis Apotheka Netiapteek
“E-tegu 2014” tiitli Baltika AS e-kanal Andmorefashion.com
Signe Kõiv
Juhatuse esimees
Eesti E-kaubanduse Liit
[email protected]
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.