Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Workshopi viib läbi konverentsi peaesineja Dietmar Dahmen
Workshopil käsitletakse:
Dietmar Dahmen lubab: “Workshop saab olema väga motiveeriv ja inspireeriv. Toon seal kuulajateni parimad praktikad ja müüginipid alates “Eiffeli torni müügist” kuni presidendi valimiste psühholoogiani.”
Dietmar Dahmen kutsub ennast loovstrateegiks, visionääriks ja tuleviku teadjaks. Tal on üle 20 aasta kogemusi reklaaminduse alal olles töötanud Hamburgis, Los Angeleses, Münchenis, New Yorgis ja Viinis. Dietmar alustas strateegilise planeerijana, tänaseks on temast saanud kõrgelt hinnatud loomeinimene.
Ta on olnud pealoovjuht BBDO-s ja praegu töötab loovkonsultandina uusimate turundus –ja digitaalsete lahenduste ja trendidega.
Dietmar õpetab reklaamindust erinevates ülikoolides, kaasa arvatud Film Academy Ludwigsburg (võitnud 14 kuldmedalit koos tudengitega YDAs, Cannesis), EDCOMis, European Advertising Association ja University of Staffordshire haridusprojektide eestvedaja. Ta on samuti Austria Creative Club-i ning Saksamaa Art Directors Club-i liige.
Ta on väga oodatud ja kõrgelt hinnatud esineja üle maailma erinevatel konverentsidel, tema kalender on esinemisi tihedalt täis. Tagasiside on kõigilt kuulajatelt ülivõrdes.
Dietmar on coachinud ja töötanud üle 100 ettevõtte ning isiku heaks – alates Microsoftist kuni IBM-ini ja alates Fordist kuni McDonaldsini.
Dietmari tegevusi saab jälgida sotsiaalmeedias: dietmardahmen.com | Dietmar Dahmen Twitteris | Dietmar Dahmen LinkedIn’is
Registreerumine ja hinnainfo konverentsi kodulehel.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.