Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Blogi

E-smaspäev aitas e-poodidel müügirekordeid purustada

October 21, 2021

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Kuuendat korda toimunud “E-smaspäev” ületas e-kauplejate ootusi ja aitas varasemaid müügirekordid purustada. 13. novembril toimunud kampaaniapäeval osales kokku 132 e-poodi, kes pakkusid tarbijatele 24 tunni jooksul erinevaid hinnaüllatusi.

“E-smaspäeva” eesmärk on tõsta kodumaiste e-poodide tuntust ja elavdada Eesti e-kaubandust. Kampaaniapäeva tulemuste analüüsimiseks viidi läbi uuring, millele vastas 72 kampaanias osalenud e-poodi. Uuringule vastanute andmetel oli 24-tunnise kampaania läbimüük 816 681 eurot ning tellimuste koguarv 16 973.

Joonis 1. “E-smaspäeva” kokkuvõte kolme aasta lõikes (2015-2017).

Maksimaalne e-poe läbimüük oli “E-smaspäeval” 116 816 eurot (110 681 eurot 2016. aastal), müügikäibe mediaan oli 3 500 eurot. Kampaaniapäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +60% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +1 500%.

Kampaanialehte www.e-smaspaev.ee külastas perioodil 6.-12.11 kokku 31 780 inimest (2016. a novembris 5 473 inimest). Kampaaniapäeval 13. novembril oli unikaalseid külastusi 21 894  (2016. a novembris 17 209 külastajat). Külastuste kasv kokku 137%, kampaaniapäeval 27%.

Joonis 2. Külastused E-smaspäeva kampaaniaperioodil 2016 vs 2017.

Külastajate hinnangul oli tegemist hea algatusega, mis aitas avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult.

Maksekeskuse statistika põhjal kasvatas E-smaspäeva kampaanias osalenud e-poodide käibeid keskmiselt 4-kordseks võrreldes “tavalise” esmaspäevaga 6. novembril. Keskmine number varjab endas aga väga suuri erinevusi poodide lõikes – kui mõned kasvasid paarkümmend protsenti, siis skaala teises otsas toimusid mitmekümnekordsed hüpped.

E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv tunneb rõõmu, et kampaania on leidnud hea vastuvõtu nii ostlejate kui e-poodide seas. "Kindlasti on e-poe müügiedu vastavuses pakkumise atraktiivsuse ja osaleja aktiivsusega - kes omalt poolt rohkem panustas, lõikes kindlasti ka magusamad viljad." 86% osalejatest plaanib uuringu andmetel kaasa lüüa järgmisel E-smaspäeval, mis toimub juba 14. mail 2018.

E-smaspäev sai meedias laialdast kajastust:


Täname osalenud e-poode, vahvaid e-ostlejaid ja meediakanaleid, kes sõna levitamisel abiks olid. Kohtume juba järgmisel “E-smaspäeval” 14. mail! Registreerimine maikuu kampaaniapäevale on e-poodidele avatud.


Registreeri e-pood.
Vaata E-smaspäeva kampaanialehte.
Liitu Facebooki lehega.
Loe tulemuste kokkuvõtet: 13.11.2017 E-smaspäeva kokkuvõte


Lisainfo:

Signe Kõiv
Juhatuse esimees
Eesti E-kaubanduse Liit
info@e-kaubanduseliit.ee

 

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega