Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-kaubanduse Liidu poole on pöördunud murelikud tarbijad, kes on sooritanud ostu e-poest www.caser.ee (haldab Ca5er OÜ), kuid kellele ei ole õigeaegselt tarnitud kaupa ega tellimusest taganemise korral tähtaegselt tagastatud raha.
Tarbijate väitel on suhtlus e-poega raskendatud, kuna kodulehel puudub telefoninumber ja ettevõtte ärinimi, kirjadele vastatakse viitega, lubatud tähtaegasid lükatakse edasi ning ettevõtte Facebooki lehele jäetud negatiivne tagasiside kustutatakse ja kommenteerijad blokeeritakse.
E-kaubanduse Liit võrdles Caser.ee Facebooki lehte 6. aprillil ja 7. aprillil ning kõige uuema, 1. jaanuaril lisatud postituse alt kadusid 24 tunni jooksul kõik klientide poolt jäetud negatiivsed kogemused.
Kuvatõmmis 07.04.2016
Avalikest allikatest leitava teabe põhjal algasid ettevõttel probleemid 2015. aasta kevadel ning ettevõte palus meedia vahendusel klientidelt abi rahaliste raskuste lahendamisel.
Paraku on Ca5er OÜ maksuvõlg riigi ees aastaga oluliselt kasvanud (10. juunil 2015 võlgnevus üle 12 000 €), ettevõttele on Maksu- ja Tolliameti poolt võimaldatud maksegraafik tähtajaga 01.03.2019.
Hoolimata ajatatud maksuvõlast, on 07.04.2016 seisuga ettevõttel tasumata jooksvad kohustused riigi ees.
E-kaubanduse Liit on 19. veebruaril ja 6. aprillil pöördunud Tarbijakaitseameti poole riikliku järelvalve teostamiseks ja Ca5er OÜ poolt tarbijate kollektiivseid huve kahjustava tegevuse lõpetamiseks.
E-kaubanduse Liit seisab ausa e-kaubanduse eest ja taunib käitumist, mis kahjustab tarbijate õiguseid ning sektori mainet tervikuna.
Caser.ee kasutajate kogemuslood:
Buduaari foorum
Internetipoed.ee foorum
Gerttu Alterberg blogi
Maris Laanus Facebook
Soovitame tarbijatel enne tellimuse vormistamist kaaluda alternatiivseid ostukohti. Juhul, kui kaupleja on tarbija ees jätnud seadusest tulenevad kohustused täitmata, palume oma tellimusega seoses pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.
Eesti E-kaubanduse Liit
info@e-kaubanduseliit.ee
e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.